Ytterligare en lordag o bara en till kvar sen.. :)

Idag ar det Lordag och Robin mar battre. Gud sa skont.. Daremot vill jag inte dra ut honom pa for mycket hade lite planer pa o folja med Kine pa Zoo men jag vill inte att febern ska stiga igen sa han far ta det lugnt idag helt enkelt.. Ungar o feber, det gar som en rollercoaster...

10 dagar kvar, det kanns helt otroligt.. Precis haft en diskussion med Sabines bror om hela den har situationen. Pa engelska dock haha svart o riktigt uttrycka sig eftersom jag egentligen inte kan riktigt forklara det pa svenska heller.. :P Men sa are..

Jag kommer faktiskt inte ihag vad mitt langa inlagg som forsvann handlade om..  hm...


Ahh Emelie, klart du ska hjalpa mig med mina bestyr nar jag kommer hem.. Det ska bli toppen! :)

Nu ska jag fixa lite.. haha vilket trakigt inlagg.. aja hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0