Vant pa alltsammans..

Jag har helt enkelt vant pa dygnet, forhoppningsvis sa kan jag somna skapligt i kvall men jag tror faktiskt inte det..

Idag har det varit fullrulle, imorse skulle Robin till spielgruppe sa under tiden han var dar gick jag hem o la mig i 2 timmar. Lovely! Efter det var det bara o hamta upp lillkillen igen o vi gjorde pannkakor o gick o badade o har hallt igang hela eftermiddagen.. :)

Imorn vet jag inte riktigt vad det blir, hoppas pa att vadret blir skapligt...


Skrev till Maria idag, hon o Johan ar ju i Thailand snacka om att jag ar avvis, vill ocksa vara pa varmare breddgrader kan jag lova.. Men det lar det inte bli mycket av pa ett bra tag.. :) 

Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0