Sondag!

Yes, nu ar det sondag o imorn borjar ytterligare en ny jobbvecka.. Den har lar ju se lite annorlunda ut iaf till slutet.. Anders o Sabine aker till Athen sa da ar vi ensamna hemma.. :) Da ska vi busa haha Navers men lite bus far man allt gora nar inte mamma o pappa ar hemma tycker jag.. :)

Haft en skon dag i dag ocksa, sov lange, fast ar lika trott for det. Kine kom hit vid tre hugget och vi gick o simmade lite.. Det var skont som tusan! Funderar pa o dra med mig Robin imorn till simhallen sa han far bada lite.. Det gillar han. :)

Pa tisdag ar det exakt 2 veckor kvar tills jag kommer hem.. Lovely! :D

Nu ska jag sova, ska faktiskt sova inne hos Alex inatt.. En stor madrass ligger pa golvet. Tror dock inte att den ar lika skon som min sang men men, det ar ju bara i natt..

Fick manga positiva ord av Sabine idag.. Det kandes riktigt skont att hon sa allt det dar.. :)

Nu ska Hanna rora pa sig!
Tchüss!


Kommentarer
Postat av: Kevin

Dagens fråga: När ungefär brukar du gå o lägga dej?

2008-04-07 @ 00:32:16
URL: http://www.sonude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0