Nu är Hanna hemma i Skge. :)

Tack tjejer för era kommentarer.. :)


Yes, nu sitter jag vid datorn och ska snart bege mig iväg till frisören.

Resan hem igår gick riktigt bra, bättre än jag trott nästan. Trodde att jag skulle yra omkring lite både på arlanda och på centralen innan jag hittade rätt men det gick rätt bra. :) Kändes skönt när jag såg mamma komma springandes mot mig. Fast ändå känns det lite konstigt alltsammans. Men det blir väl så nu är det en ny vardag eller en gammal men ända som man ska vänja sig vid. Det tar en liten stund.. Jag tror inte riktigt att jag begripit än att jag är hemma..

Får skriva lite mer sen, för nu ska jag kila bort till Jossan. Hoppas jag inte somnar i stolen, jag är meeega müde..

Ha en bra dag allesammans! :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0