Mitt beslut!

Har jag verkligen fattat ratt beslut? 

Mitt beslut?... Jag blir saa nervos jamt! 

Jag maste tro pa mig sjalv, jag har helt enkelt bestamt mig for att flytta hemifran. 1 juli ar inflyttningsdatumet. I borjan kommer det sakert bli lite jobbigt innan jag kan kopa allt, men det ar anda min egna lagenhet. Bara min! O efter hand kommer jag kunna gora den precis sa som jag vill ha den..  

Under tiden ska jag komma underfund med vad jag vill plugga vidare till o borja soka utbildningar..

Jag vet att jag ar 20 ar (snart iaf) och att man egentligen borde ha flyttat hemifran vid det laget men jag kanner mig inte som 20 ar.. Jag kanner mig fortfarande liten, fast anda inte.! Det ar svart det dar. Men jag ska forsoka, som mamma sa funkar det inte sa far jag flytta hem igen.. :)

Time to sleep!

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

ahh det var ju ett tag sen men har haft fullt upp faktsikt ;D kanske kan t anàn dag i helgen och ses, hoppas pà bra väder bara, annars kan en bio eller nàtt?
kul med lägenheten stumpan! det màste jag fà veta mer om sen =) ringer dig efter lunch! pussen

2008-04-03 @ 10:45:23
URL: http://www.rockinroll.blogg.se
Postat av: jennifer

Gooo for it giiirl..! vart är lägenheten? =D

2008-04-03 @ 16:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0