Konstigt o sa stackars lilla Robin...

Ser att mitt senaste inlagg inte publicerades, kan jag varit sa smart att jag inte tryckte pa spara? hm konstigt...

Det har har nog varit den langsta natten sen jag kom hit.. Jag ar sjalv med ungarna hela helgen o sjalvklart har Robin lyckats bli sjuk. Typiskt! Igar verkade han ma hur bra som helst men i natt.. Jag har nog sammanlagt sovit 2 timmar, om ens det.. Plus att jag garanterat kommer bli sjuk sjalv.. Robin ville inte ligga ensam sa han fick ligga inne hos mig.. Han har hostat o varit ledsen o grinig hela natten plus att han varit skollhet verkligen.. Sa svart o veta med honom for han ar varm nar han sover o man ska ju aldrig ge ett barn febernedsattande om han/hon inte har feber..

Det ar sa svart med barn for ibland verkar det som att de inte forstar nanting o ibland ar dom sa skarpsynta sa det finns inte.. Robin satt o pratade om nar jag ska aka.. Jag blir nastan ledsen nar jag hor honom, min lilla plutt kommer jag garanterat sakna.. Han vill inte att jag ska aka o det ar val inte sa konstigt med tanke pa hur nara vi kommit varandra och hur bra vi kommer overens, men jag kan inte stanna for hans skull tyvarr...  Jag muntrar honom med att samtidigt som jag aker ska de till USA o ga pa Disney World. Han far ju traffa Mickey Mouse o Kankel Anka som han sager.. :)

Mitt tidigare inlagg kommer det sakert skrivas lite om sen istallet.. Nu ska jag ga o krypa ner bredvid Robin igen.. Mina ogon gar nastan ikors.. :S

haha ett helt inlagg nastan bara om Robin. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0