Första helgen i Svea...

Japp, nu har jag snart avklarat min första helg här hemma..
 
I fredags träffade jag Clara. Det var trevligt.. Vi tog en käkning på Gusto och pratade om allt mellan himmel o jord..
Sen träffade jag Emelie en stund, mådde lite kasst.. Trodde jag skulle bli sjuk.. Det var ju så där lagom roligt att åka till Motala o hämta upp David klockan 2 på natten då.. haha aja men jag överlevde..

Igår blev det fotboll på dagen med Clara & Emelie. Sen bar det av in till Elli. Där vi fixade o trixade ett jäkla tag.. Men ack så trevligt jag har med den tösen.! Sen bar det av till Evelina. Där var det en massa folk som man inte sett på jag vet inte hur länge, det var mega roligt... Pratade, drack, pratade, drack...... Ja, så höll det på.. :)

Sen gick vi vidare till parken, där droppade några av tyvärr.. Men jag gick iaf in o skakade lite rumpa.. :) Sen blev det hem till sängen.. :) Guuuuu så skönt, jag somnade som en gris med en gång... 

Idag hade jag planer på o träna men jag tror inte att jag pallar det, så det blir nog en lugn dag.. Plus att jag har alla mina grejer hos Elli, så jag vet inte om jag ska visa mig ute idag.. haha folk kanske blir rädda.. :P 
Ska ta fram den där jäkla boken också, måste välja tapeterna tills imorn......

Ha en bra dag!!!  

Kommentarer
Postat av: Sohlberg

ààh vad kul med att väla tapeter jue ;P
avis

2008-04-27 @ 15:30:04
URL: http://www.rockinroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0