Dagarna rullar på...

Känns som det var igår jag kom hem. Men dagarna rullar på o nu är det redan Fredag. Skönt ändå. :)

Varit o tittat på lyan o skrivit på papprena. Nu håller jag på o försöker bestamma mig om tapeterna men det är inte lätt alltså.. Hm, har lite hum på alla rummen förutom sovrummet.. Måste komma på nått  snart, ska lämna in det på måndag.. Utbudet är ju inte jätte stort precis, men visst  ska vi väl kunna hitta nått som även faller mig i smaken. :)

Igår blev det att träffa Alma & Jennifer. Det var hur trevligt som helst verkligen... :D

Idag var jag o Sanna på IKEA o tittade runt lite.. finns verkligen massa saker jag vill köpa till lägenheten.. :)

Ikväll blir det att träffa Clara. Det var verkligen evigheters evigheter som vi träffade varandra.. Det ska bli jätte kul o äntligen få träffa henne.. :)

Längtar efter Maria också, men snart är hon hemma.. :)

Nu ska jag kila, hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0