4 dagar kvar..

Ja tro det eller ej men snart ar jag faktiskt hemma.. :) Trodde inte att det skulle ga sa har snabbt men nu ar det inte mycket kvar.. :) En helg som ska agnas at att sova... :D

Igar blev det hem till Kine i Pfaffikon, dar blev det middag o trevligt sallskap. En treratters middag och Linda hade verkligen anstrangt sig, det var riktigt kul.. :)  Det var en trevlig kvall men det kanns anda lite konstigt att alla aker hem till sitt egna liksom. Har har man ju anda levt "samma" liv pa nagot satt... :) 

Ska dra med mig Robin ut i solen snart, det ar val inte jatte varmt men solen skiner o da maste man ju passa pa.. O sa ska jag hamta upp min kamera pa hb eftersom jag min klant glomde den i pfaffikon igar..  Typical me!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0